Marketplace B2C: plakaty na metalu

Klient:
Artplanet Store
Branża:
E-commerce, Druk na Żądanie, Startup
Usługi:
Projektowanie stron internetowych
Projektowanie produktów
Technologie:
Czas projektu:
8 miesięcy
Odbiorcy projektu:
Cel projektu:
Prace deweloperskie po około 5 miesiącach pozwoliły na postawienie wersji MVP. Portal umożliwia samodzielne zarządzanie kontem i dodawanie produktów przez artystów. Artystom zapewniliśmy opcję tworzenia konta z możliwością wgrywania grafik i dodawania produktów do systemu. Artyści zyskali też możliwość śledzenia wyników sprzedażowych i kwoty zainkasowanej prowizji. Stworzyliśmy dashboard prezentujący aktualne dane związane z prowizjami od sprzedaży. Umożliwiliśmy tworzenie własnej strony profilowej pod indywidualnym URL, ze zdjęciem profilowym i tłem oraz własnymi kolekcjami prac. W ramach systemu powstał panel administratora, który zawierał ekrany takie jak: Lista zamówień, Lista należnych prowizji, Ekran zarządzania produktami, Ekran zarządzania kolekcjami, Ekran zarządzania użytkownikami, Ekran ustawiania kodów promocyjnych, Panel workflow akceptacji produktów na platformie, CMS: Zarządzanie blogiem i stronami statycznymi. Wprowadziliśmy funkcje społecznościowe: artyści mogą być followani, zbierają lajki pod plakatami i kolekcjami. Następny etap, koncentrował się na rozwoju stron marketingowych, poprawkach w projekcie, oraz integracjach metod płatności. Projekt został osadzony w chmurze AWS. Zintegrowana została aplikacja mobilna Artplanet App. W Q3 rozpoczęła się akwizycja użytkownków. W ciągu kwartału do platformy dołączyło ponad 150 artystów w całego świata, którzy dostarczyli ponad 8000 wzorów produktowych. Startup rozpoczął kampanie sprzedażowe w Q4, zdobywając pierwsze zlecenia z Niemiec, UK i USA.
.png)

.png)