Polityka prywatności i cookies mind&matter

Agencja mind&matter zarządzana przez FUNDACJĘ ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI„TWÓJ STARTUP” z siedzibą w Warszawie,ul. Żurawia 6/12, lok. 766, 00-503 Warszawa, KRS: 0000442857, NIP: 521-364-12-11; REGON: 146-433-467 ;

Dokładamy najwyższych starań, aby dane osobowe naszych Klientów i Użytkowników trafiających na naszą stronę WWW były przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego i Unii Europejskiej.

Nasza Polityka Prywatności informuje, jak przetwarzamy dane osobowe Użytkowników naszych usług (strony internetowej mindandmatter.pl), a przede wszystkim:    

1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych,    
2. Jakie dane przetwarzamy oraz czy przetwarzanie tych danych jest niezbędne ze względu na usługi świadczone przez nas drogą elektroniczną,    
3. W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy dane,    
4. Jak długo przetwarzamy dane,    
5. Jakie prawa przysługują naszym Użytkownikom jako podmiotom danych osobowych,    
6. Komu udostępniamy dane.

Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej Polityki Prywatności, która ma na celu zapewnienie Ci pełnej ochrony Twojej prywatności i danych osobowych.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, skontaktuj się z nami za pośrednictwem adresu e-mail: jerzy@mindandmatter.pl

Kto jest administratorem Państwa danych?

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
FUNDACJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI „TWÓJ STARTUP”
z siedzibą w Warszawie (adres: ul. Żurawia 6/12, lok. 766, 00-503 Warszawa).

Powyższa polityka prywatności dotyczy usług Fundacji świadczonych przez zorganizowaną część przedsiębiorstwa „mind&matter”, dane kontaktowe:

2. Dlaczego przetwarzamy Państwa Dane?

W związku z usługami świadczonymi za pośrednictwem strony mindandmatter.pl, polegającymi na:

- usługach projektowania graficznego,

- projektowaniu UX/UI,

- wdrażaniu stron internetowych,

- usługach wsparcia technicznego,

- sprzedaży produktów i usług cyfrowych (np. szablony, kursy online, e-booki, społeczności online), tj. w celu zawarcia lub wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit.b Rozporządzenia), Państwa dane będą przechowywane do czasu wykonania umowy

B. W celach marketingowych i promocji produktów oferowanych przez Fundację Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp” z siedzibą w Warszawie będących naszym prawnie uzasadnionym interesem (art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia). Państwa dane będą przetwarzane do czasu wyrażenia sprzeciwu ( jeśli nie wysyłają Państwo informacji handlowych, proszę o usunięcie tego punktu).

C. Wypełniania wszelkich ciążących na nas obowiązków prawnych w związku z podjętą współpracą (art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia), cel ten związany jest z obowiązkami prawnymi przechowania określonych dokumentów przez czas wskazany w przepisach prawa, np.:

 Ustawy z 29.09.1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2017 r. poz. 1858);

 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. 1997 nr 137 poz. 926);

 Ustawy z dnia 1 marca 2018 r. - o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. 2018 poz. 723).

D. W celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia). Dane będą przetwarzane do czasu przedawnienia roszczeń

E. W przypadku wyrażenia zgody, Państwa dane będą przetwarzane w granicach i celu wskazanym w wyrażonej zgodzie (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a). Dane będą przetwarzane do czasu wycofania zgody

3. Jakie dane podlegają przetwarzaniu?

Do zawarcia umowy wymagamy podania danych na formularzu umowy / zamówienia (jeśli ich

Państwo nie podadzą, nie zawrzemy umowy/ nie wykonamy zamówienia). Dodatkowo możemy

poprosić o dane opcjonalne, które nie mają wpływu na zawarcie umowy (jeśli ich nie otrzymamy, nie będziemy mogli, np. dzwonić pod numer kontaktowy).

W trakcie trwania umowy, świadcząc usługi, wchodzimy w posiadanie innych Pani/Pana danych.

Pojawienie się u nas Pani/Pana danych osobowych jest konsekwencją działania naszych usług, z których Pan/Pani korzysta.

4. Komu zostaną udostępnione dane?

Organy władzy publicznej, w zakresie, w którym nie otrzymują danych w ramach konkretnego postępowania na podstawie prawa np. w związku z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy;

B. Podmioty, które przetwarzają Pana/Pani dane osobowe w imieniu Fundacji na podstawie zawartej z Fundacją umowy powierzania przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające). Będą to, m.in.: Beneficjenci Fundacji, informatycy, firmy archiwizujące, firmy hostingowe;

C. Zewnętrzni administratorzy danych (tzw. Równoległy Administrator, któremu dane są udostępniane, np. radcy prawni i adwokaci, podmioty prowadzące działalność kurierską lub pocztową, podmioty nabywające wierzytelności - w razie niezapłacenia przez Państwa naszych faktur w terminie),

D. Podmioty znajdujące się poza EOG, lecz tylko wtedy, gdy jest to konieczne i z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony, przede wszystkim poprzez:

a. Współpracę z podmiotami w państwach, w odniesieniu, do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej;

b. Zastosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską.

Administrator zawsze informuje o zamiarze przekazania danych osobowych poza EOG na etapie ich zbierania.

Gdzie strona mindandmatter.pl przechowuje dane osobowe?

Strona mindandmatter.pl przechowuje swoje dane w ramach usługi Webflow.

Usługa Webflow przechowuje dane w Stanach Zjednoczonych, gdzie Webflow Inc. ma swoją siedzibę jako podmiot zarejestrowany jako korporacja w stanie Delaware pod adresem:

Webflow, Inc. 398 11th Street, 2nd FloorSan Francisco, CA 94103

Dodatkowo, Webflow Inc. korzysta z różnych podmiotów trzecich, zwanych "Podmiotami przetwarzającymi dane", które również przetwarzają dane w Stanach Zjednoczonych w celu świadczenia usług.

Pełną listę Podmiotów przetwarzających dane klientów Webflow (i ich klientów) oraz krajów, w których się znajdują, można znaleźć na stronie Podmiotów przetwarzających Webflow pod adresem: https://webflow.com/legal/subprocessors. W  przypadku danych użytkowników mindandmatter.pl zastosowanie znajdują przede wszystkim Amazon Web Services i Fastly, które Webflow wykorzystuje do utrzymania stron i dostarczania stron w sieci.

W jaki sposób Webflow chroni dane osobowe przesyłane do podwykonawców?

Webflow weryfikuje swoich nowych podwykonawców, którzy uzyskują dostęp do danych osobowych przed zaangażowaniem, aby sprawdzić, czy wdrożono niezbędne mechanizmy kontroli bezpieczeństwa i prywatności. Webflow na bieżąco monitoruje również swoich istniejących podwykonawców. Więcej informacji pod linkiem: https://webflow.com/legal/privacy-faqs. 

W jaki sposób Webflow legalnie przetwarza i przekazuje dane poza Europę dla swoich europejskich klientów?

Aby zapewnić zgodność z przepisami RODO, Webflow wykorzystuje standardowe klauzule umowne Unii Europejskiej jako mechanizm transferu danych, który umożliwia eksport danych z Europy. Umowa przetwarzania danych (DPA) zawarta przez Webflow i Sales Solutions Jerzy Opar, zawiera te standardowe klauzule umowne oraz spełnia wszystkie inne wymagane postanowienia zgodnie z RODO.

Ponadto, Webflow pozostaje certyfikowany w ramach Tarczy Prywatności UE-USA i Tarczy Prywatności Szwajcaria-USA. Mimo unieważnienia Tarczy Prywatności przez Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej w lipcu 2020 r., Webflow nadal przestrzega zobowiązań wynikających z tych mechanizmów i monitoruje wszelkie zmiany dotyczące międzynarodowych transferów danych. Więcej informacji o polityce prywatności i bezpieczeństwie Webflow: https://webflow.com/legal/privacy-faqs.

5. Czy Dane są profilowane?

Informujemy, iż Państwa dane nie będą podlegać profilowaniu, czyli zautomatyzowanejanalizy Pana/Pani danych i opracowania przewidywań na temat preferencji lub przyszłych zachowań (profilowanie oznacza, np. w przypadku profilowania marketingowego określanie, którą ofertą może być Pan/Pani najbardziej zainteresowany/a w oparciu o wcześniejsze Pana/Pani wybory).

6. Jakie przysługują Państwu prawa?

A. Prawo dostępu do przetwarzanych przez nas danych osobowych (art. 15 Rozporządzenia),

B. Prawo do sprostowania powierzonych danych osobowych, w tym ich poprawianie (art. 16 Rozporządzenia),

C. Prawo do usunięcia danych osobowych z naszych systemów tzw. „prawo do bycia zapomnianym” - jeżeli Państwa zdaniem nie ma podstaw do tego, abyśmy przetwarzali Państwa dane, mogą Państwo zażądać, abyśmy je usunęli (art. 17 Rozporządzenia),

D. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych - mogą Państwo zażądać, abyśmy ograniczyli przetwarzanie danych osobowych wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z Państwem działań, jeżeli posiadamy nieprawidłowe dane na Państwa temat lub przetwarzamy je bezpodstawnie; lub nie chcą Państwo, żebyśmy je usunęli, bo są Państwu potrzebne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń; lub na czas wniesionego przez sprzeciwu względem przetwarzania danych (art. 18 Rozporządzenia),

E. Prawo do przenoszenia danych – Mają Państwo prawo otrzymać od nas w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego (np. format „.csv”) dane osobowe dotyczące Państwa, w których posiadaniu jesteśmy na podstawie umowy lub wyrażonej zgody. Uprawnienie to będzie przysługiwało, gdy będziemy posiadać dane w formacie elektronicznym – w przypadku posiadania danych jedynie w formie papierowej nie będą Państwo mieli możliwości skorzystania z tego uprawnienia. Mogą Państwo zlecić nam przesłanie tych danych bezpośrednio innemu podmiotowi (art. 20 Rozporządzenia),

F. Prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych -w każdej chwili mają Państwo prawo cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które przetwarzamy na podstawie zgody – art. 7 ust. 3 Rozporządzenia. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Cofnięcie zgody występuje poprzez wysłanie wiadomości mailowej na adres:

jerzy@mindandmatter.pl

G. Prawo do sprzeciwu - może Pan/Pani wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Pana/Pani danych, jeśli podstawą wykorzystania danych jest nasz prawnie uzasadniony interes - art. 21 Rozporządzenia. W takiej sytuacji, po rozpatrzeniu Państwa wniosku, nie będziemy już mogli przetwarzać danych osobowych objętych sprzeciwem na tej podstawie, chyba, że wykażemy, istnienie prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania danych, które uznaje się za nadrzędne wobec Państwa interesów, praw i wolności

H. Jeżeli w Państwa opinii przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia, przysługuje Państwu prawo do wniesienia

7. Kontakt

Jeśli potrzebujecie Państwo dodatkowych informacji związanych z ochroną danych osobowych lub chcecie skorzystać z przysługujących praw, prosimy o kontakt na adres e-mail rodo@twojstartup.pl

Polityka Cookies

Czym są pliki cookies - tzw. ciasteczka?

Pliki cookies zwane po polsku Ciasteczkami stanowią pliki tekstowe. Powstają one w sposób automatyczny za pomocą przeglądarek internetowych w momencie odwiedzania i korzystania ze stron internetowych. Są one wysyłane przez stronę internetową i zapisywane na urządzeniu użytkownika. Dane uzyskiwane za pomocą pliku cookies są odczytywane tylko za pomocą strony, która stworzyła plik cookie, tj. mindandmatter.pl. Strona internetowa nie ma dostępu do plików cookies, których sama nie stworzyła i do których nie został udzielony dostęp.

Kto jest administratorem państwa danych?

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest FUNDACJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI „TWÓJ STARTUP” z siedzibą w Warszawie (adres siedziby: ul. Żurawia 6/12, lok. 766, 00-503 Warszawa), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000442857; NIP: 5213641211; REGON: 146433467, dane kontaktowe: numer telefonu: 534 418 156, adres e-mail: jerzy@mindandmatter.pl, w związku z realizowaną przez Jerzego Opara zorganizowaną częścią przedsiębiorstwa o nazwie „mind&matter”.

CEL COOKIES

Pliki cookies służą do ułatwienia korzystania ze strony internetowej przez użytkownika bądź poprzez dostosowanie korzystnych dla użytkowania treści przez stronę internetową.

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celach

Technicznych:

zapewniają prawidłowe działania strony internetowej; zapamiętują czy została wyrażona zgoda na pobieranie ciasteczek; zapewniają odpowiednie wyświetlania strony w zależności od wykorzystywanego urządzenia; określają czy z danego urządzenia odwiedzano wcześniej naszą stronę internetową Zapamiętują zawartość koszyka

Powodów korzystania z ciasteczek jest wiele, poniżej przestawiamy ich bardzie szczegółową listę:

  • Komfort korzystania ze strony: Ciasteczka (pliki cookies) mogą znacząco wpłynąć na komfort korzystania ze strony internetowej.
  • Personalizacja treści: Ciasteczka pozwalają na dostosowanie wyświetlanych treści do preferencji i zainteresowań użytkownika, co sprawia, że strona staje się bardziej atrakcyjna i użyteczna.
  • Zapamiętywanie ustawień: Dzięki ciasteczkom strona może zapamiętać wybrane przez użytkownika ustawienia, takie jak język, układ czy kolorystyka, co pozwala na szybsze i wygodniejsze korzystanie z serwisu.
  • Logowanie: Ciasteczka umożliwiają przechowywanie informacji o zalogowanym użytkowniku, co pozwala na łatwe przełączanie się między różnymi sekcjami strony bez konieczności ponownego logowania.
  • Utrzymanie sesji: Dzięki ciasteczkom strona może śledzić aktywność użytkownika na różnych podstronach, co pozwala na łatwe wracanie do ostatnio odwiedzanych sekcji lub kontynuowanie niedokończonych działań, takich jak wypełnianie formularzy.
  • Optymalizacja wydajności: Ciasteczka mogą być wykorzystane do analizy ruchu i zachowań użytkowników na stronie, co pomaga w optymalizacji jej wydajności oraz dostarczaniu treści o wysokiej jakości.
  • Reklamy: Ciasteczka umożliwiają wyświetlanie spersonalizowanych reklam, które są dopasowane do zainteresowań i potrzeb użytkownika. Dzięki temu, reklamy są mniej inwazyjne i bardziej adekwatne.
  • Integracja z mediami społecznościowymi: Ciasteczka pozwalają na integrację z serwisami społecznościowymi, takimi jak Facebook, Twitter czy Instagram, co umożliwia łatwe udostępnianie treści oraz korzystanie z dodatkowych funkcji, takich jak komentowanie czy polubienia.

Funkcje ciasteczek technicznych.

  • Utrzymanie sesji użytkownika: Ciasteczka techniczne umożliwiają utrzymanie sesji użytkownika podczas poruszania się po stronie, co pozwala na przechodzenie między różnymi sekcjami witryny bez konieczności ponownego logowania czy wprowadzania tych samych informacji.
  • Zapamiętywanie preferencji użytkownika: Dzięki ciasteczkom technicznym strona może przechowywać informacje na temat preferencji użytkowników, takie jak wybrany język, wielkość czcionki, ustawienia kolorystyczne czy inne elementy personalizacji.
  • Obsługa formularzy: Ciasteczka techniczne wspomagają funkcjonowanie formularzy na stronie, takich jak formularze logowania, rejestracji czy kontaktowe, zapewniając prawidłowe przetwarzanie danych wprowadzanych przez użytkowników.
  • Optymalizacja wydajności strony: Użycie ciasteczek technicznych umożliwia monitorowanie wydajności strony oraz szybkość ładowania poszczególnych elementów, co pozwala na optymalizację i poprawę jakości świadczonych usług.
  • Bezpieczeństwo: Ciasteczka techniczne pomagają w zapewnieniu bezpieczeństwa witryny i jej użytkowników, na przykład poprzez weryfikację tożsamości użytkowników, wykrywanie prób włamań czy ochronę przed atakami typu CSRF (Cross-Site Request Forgery).

Funkcje ciasteczek analitycznych.

Ciasteczka analityczne - są one umieszczane są w celu polepszenia świadczonych usług i działania naszej strony internetowej, poprzez pozyskiwanie danych analitycznych, na podstawie których tworzone są statystyki. Zbierają informacje dotyczące ruchu na stronie, źródła ruchu i sposobu korzystania ze stron. Pozyskane informacje są dla nas anonimowe i nie pozwalają na identyfikacje użytkownika korzystającego z strony.

Funkcje ciasteczek analitycznych to m.in.:

  • Pomiar ruchu na stronie: Ciasteczka analityczne pozwalają na monitorowanie liczby odwiedzin, unikalnych użytkowników i wyświetleń stron, co daje ogólny obraz popularności i wydajności witryny.
  • Analiza zachowań użytkowników: Dzięki ciasteczkom analitycznym można zbierać informacje o sposobie, w jaki użytkownicy poruszają się po stronie, na przykład czas spędzony na poszczególnych podstronach, ścieżki nawigacji oraz miejsca, w których opuszczają witrynę.
  • Optymalizacja konwersji: Ciasteczka analityczne pomagają w identyfikowaniu elementów strony, które wpływają na skuteczność osiągania celów biznesowych, takich jak rejestracja, złożenie zamówienia czy wypełnienie formularza kontaktowego.
  • Segmentacja użytkowników: Użycie ciasteczek analitycznych umożliwia grupowanie użytkowników według różnych kryteriów co pozwala na lepsze dostosowanie treści i oferty do potrzeb poszczególnych segmentów.
  • Testowanie A/B: Ciasteczka analityczne są wykorzystywane do przeprowadzania testów A/B, które polegają na porównaniu dwóch wersji strony internetowej, aby sprawdzić, która z nich lepiej spełnia założone cele. Testy te pomagają w optymalizacji wyglądu, funkcjonalności i treści witryny

https://www.dataprotection.ie/

W celu dokonania analizy i sporządzenia statystyk korzystamy z usług :

-Google, tj.

Google Analytics. Szerszy zakres informacji dotyczących sposobu działania usługodawcy znajduje się na https://support.google.com/analytics/answer/6004245,

- Factors.ai

Szerszy zakres informacji dotyczących sposobu działania usługodawcy znajduje się na https://www.factors.ai/legal/data-processing-agreement oraz https://www.factors.ai/legal/privacy-policy

Funkcje ciasteczek marketingowych (reklamowych).

Ciasteczka marketingowe pozwalają na:

  • Spersonalizowane reklamy: Ciasteczka marketingowe umożliwiają wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań, preferencji i historii przeglądania użytkownika, co sprawia, że są one bardziej atrakcyjne i efektywne.
  • Remarketing: Dzięki ciasteczkom marketingowym można śledzić użytkowników, którzy odwiedzili witrynę, ale nie dokonali zakupu lub innej akcji, i ponownie kierować do nich reklamy, aby zachęcić do powrotu na stronę i finalizacji transakcji.
  • Pomiar skuteczności reklam: Ciasteczka marketingowe pozwalają na monitorowanie wyników kampanii reklamowych, takich jak liczba kliknięć, konwersji czy wyświetleń, co umożliwia optymalizację strategii marketingowej.
  • Zarządzanie reklamami w wielu kanałach: Użycie ciasteczek marketingowych ułatwia koordynację i integrację działań reklamowych prowadzonych w różnych kanałach, takich jak wyszukiwarki, media społecznościowe czy strony partnerskie.
  • Testowanie i optymalizacja treści reklamowych: Ciasteczka marketingowe są wykorzystywane do przeprowadzania testów A/B oraz innych metod analizy, które pozwalają na ocenę, jakie przekazy, formaty czy kreatywności reklamowe są najbardziej skuteczne i angażujące dla użytkowników.

W celach marketingowych korzystamy z usług firmy Facebook (Facebook Piksel) -  oferowanych przez Meta Platforms Ireland Limited (Meta), takich jak:

  • Meta Pixel,
  • Conversions API,
  • narzędzia analityczne i reklamowe Meta,
  • integracje remarketingowe i konwersyjne.

Usługa ta polega na kierowaniu reklamy do użytkowników, którzy już byli na naszej stronie internetowej, a także na analizowaniu grupy docelowej naszych usług umożliwiając kierowanie naszych reklam do naszych potencjalnych klientów.

Dokładne informacje o sposobie działania Facebook Piksel można znaleźć na poniższej stronie: https://pl-pl.facebook.com/business/help/742478679120153?helpref=page_content

Szerszy zakres informacji dotyczących sposobu działania usługodawcy, zasad przetwarzania danych oraz polityki prywatności Meta znajduje się na:
https://www.facebook.com/privacy/policy

oraz dokumentach dotyczących narzędzi biznesowych Meta:
https://www.facebook.com/legal/terms/businesstools

Czas Przechowywania plików Cookies

Sesyjne - są przechowywane na użytkowanym urządzeniu do czasu opuszczenia strony, np. poprzez wyłączenie przeglądarki internetowej

Stałe - istnieją do czasu ich ręcznego usunięcia bądź upłynięcia określonego w przeglądarce czasu

Rodzaj zbieranych danych

Zaliczamy do nich:

- adres IP urządzenia z którego korzysta użytkownik

- typ urządzenia

- czas przebywania na stronie

- podjęte czynności na stronie
- lokalizację z której dokonywane jest połączenie

Jakie dane wysyłamy innym podmiotom?

Firmy trzecie uzyskują od nas dane dotyczące:

- adresu IP urządzenia z którego korzysta użytkownik

- typu urządzenia
- czasu przebywania na stronie

- czynności podjętych na stronie
- lokalizację z której dokonywane jest połączenie

Sposób wycofania zgody

Niektóre ciasteczka są pobierane przez przeglądarkę internetową w chwili wejścia na stronę internetową. W celu zablokowania możliwości pobierania ciasteczek należy zastosować metodę istniejącą dla danej przeglądarki internetowej:

1. Firefox

2. Chrome

3. Microsoft Edge

4. Safari

Brak możliwości zapisywania/odczytywania plików cookies może skutkować niepełnym i niepoprawnym działaniem strony internetowej, jednakże korzystanie ze strony będzie nadal możliwe.

Pozostałe informacje związane z procesem przetwarzania danych

Wszelkie pytanie dotyczące naszych polityk można uzyskać za pomocą adresu e-mail: rodo@twojstartup.pl

Ponadto informacje o administratorze danych osobowych i prawach przysługujących podmiotom, można znaleźć pod adresem: https://twojstartup.pl/polityka-prywatnosci/

W przypadku naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych, masz prawo do zgłoszenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych pod adresem https://uodo.gov.pl/