Customowy sklep internetowy pod kampanię w 7 dni

Klient:
Artplanet Custom & Pet Potraits
Branża:
Startup, Druk na żądanie, E-commerce
Usługi:
Projektowanie stron internetowych
Projektowanie produktów
Strony internetowe Webflow
Technologie:
Czas projektu:
7 dni
Odbiorcy projektu:
Cel projektu:
Wybierając Webflow wykorzystaliśmy świadomie wszystkie jego zalety. Zaprojektowaliśmy sklep realizujący wszystkie potrzeby: prezentacji oferty Custom Pet Portraits, sprzedaży produktu i wgrania własnych zdjęć. Platforma Webflow E-commerce pozwaliła nam dodawać produkty do systemu, z wszystkimi niezbędnymi informacjami jak waga czy wymiar oraz wyborem wariantów (np. wymiar plakatu). Dzięki Webflow E-commerce dostępny był koszyk i checkout, a także zintegrowany system płatności, z którego już korzystał zespół Artplanet (Stripe). Klienci otrzymywali automatyczny email z potwierdzeniem zakupu i fakturą. Jednocześnie globalny hosting Webflow i CDN-y pozwoliły dostarczyć sklep tak samo do klientów w UK, Kanadzie i USA, jak i na całym świecie. Najważniejszą funkcją było dodawanie własnych plików graficznych przez kupującego, co początkowo było możliwe wyłącznie na etapie thank you page - po dokonaniu płatności. W toku planowania podróży klienta od strony UX, popełniliśmy błąd: użytkownicy nie dostali dostępu do tej opcji wcześniej i pytali przez zakupem, gdzie wgrywa się pliki graficzne. Była to decyzja biznesowa klienta: zespół Artplanet nie chciał oddawać opcji wgrania grafiki przed zakupem, aby nie zabezpieczyć się, że ludzie lub boty, wgrywać będą pliki en masse, narażając system na obciążenia. Wykorzystaliśmy API, które nie pozwalało tworzyć sytuacji zagrożenia wgraniem wirusów lub niezidentyfikowanych plików na serwer. Na podstawie feedbacku pierwszych klientów, obserwując niedomknięte koszyki, dodaliśmy też opcję wgrania grafiki wcześniej, przed dokonaniem płatności i Webflow okazał się ponownie idealny rozwiązaniem, bo wdrożenie tej zmiany zajęło nam 20 minut. Doświadczenie e-commerce powstało w ciągu 7 dni, umożliwiając klientowi koordynację kampanii z influencerami i sprzedaż metalowych plakatów ze zwierzakami w zakładanym terminie. Kampania zakończyła się sukcesem generując sprzedaż i pozytywne ROI. Jednocześnie bazę technologiczną opracowaną w oparciu o Webflow e-commerce wykorzystano do zbudowania nowej odsłony sklepu z customizowanymi plakatami z własnych zdjęć, które jeszcze bardziej dostosowano brandingowo z platformą Artplanet.store i zintegrowano ze sklepem.
.png)

.png)
.png)